FOTBALOVÝ DENÍK

¨den 1."

Posíláme pozdrav z prvního dne našeho kempu.

Kluci si dnes poprvé zatrénovali. Trenéři bedlivě sledovali, jací fotbalisté se nám na druhém turnusu sešli, aby mohli přizpůsobit tréninkový plán na míru jednotlivců i skupinek. Vyzkoušeli jsme si také přihrávku o pomůcku TEAM MATE a různé soutěže. Ve střelbě na dřevno si dnes diplom a odměnu zasloužil David Vrána a ve hře běž a tref nám ve finále vyhrál Marek Režný.

Po tréninku jsme poprvé navštívili mísní školní jídelnu a vychutnali si večeři. S plným břichem jsme chvíli zregenerovali síly a hned vyrazii na koupaliště. V bazénu jsme si zaplavali a zasoutěžili.  Kluci si také zahráli badminton, stolní tenis a beachvolejbal.

Zítra se zase ozveme.

"den 2."

Je za námi druhý den kempu a chystáme se na večerní hygienu a odpočinek.

Dnešní ráno jsme hned po snídani vyrazili na dopolední trénink. Nejmladší skupinka se zaměřila na trénink přihrávek a střelby. Skupinka fotbalistů - roč.narození 2005 pracovala na herních činnostech. Nejstarší skupinka dnes používala TEAM MATE a zaměřila se na střelbu.

Po obědě jsme si chvíli zregenerovali síly na koupališti a vyrazili na trénink odpolední. Tento trénink se nesl v duchu her a soutěží. Kluci si také vyzkoušeli kruhový trénink a kompenzační cvičení.

Večer jsme si zasoutěžili v týmech npříč ročníky - Děti se utkali v 5 soutěžích a nejlepší tým, ve složení: Dominik Peška, Vojtěch Ševčík, Ondřej Liška, Radek Ovesný, Jan Lenikus, Richard Suchomel, David Vávra a Jan Stryk, získal sladké odměny.

Dobrou noc.

"den 3."

Dnešní den jsme zakončili vědomostní soutěží Riskuj. V soutěži vyhrál tým číslo 2.

Včerejší večer a noc se kolem Brumova - Bylnice přehnala bouřka. Ráno pršelo, ale dvě nejstarší skupinky i přesto trénovaly venku. Nejmladší skupinka začala trénink v hala, kde si zahrála různé průpravné hry. Zanedlouho vyšlo sluníčko a přestalo pršet. Trénovali jsme na umělé trávě.

Odpoledne se již vyčasilo a mohli jsme trénovat na travnatém povrchu. Jednotlivé skupinky se zaměřili zejména na herní činnosti jednotlivce. Kluci opět soutěžili také v různých disciplínách. Starší skupinky také soutěžili o nejlepšího CORE BORCE.

Večer plný vědomostí se už vystřídal s večerní hygienou. Ráno hned po snídani je před námi výlet na golfové hřiště. Proto kluci dnes pomalu usínají.

Nashledanou.

"den  4."

Čtvrtý den nám opět  přálo hezké počasí. Ráno jsme se vypravili na krátkou procházku na místní golfové hřiště. Kluci si mohli vyzkušet dlouhé golfové odpaly i hru na greenu. Při cestě zpět na ubytovnu jsme se osvěžili zmrzlinou z místních cukráren.

Po obědě proběhl odpolední trénink, kde si mladší skupinky trénovaly vedení míče a přihrávky v různých herních situacích. Starší skupinky se zaměřily na žonglování s míčem  a střelbu. Na závěr opět proběhla řada soutěží.

Večer si kluci zatrénovali formou fotbalu s trenéry na umělé ploše. Mladší vyrazili na koupaliště, kde proběhly závodivé hry a lekce beach volejbalu.

Právě přejeme jednomu z fotblistů k narozeninám. Po oslavě zase zalehneme do pokojů a budeme regenerovat síly na zítřejší den - turnaj.

"den 5."

Pátý den na kempu jsme ráno  trénovali na odpolední turnaj. Kluci výborně vyladili formu a odpolední zápasy byly na výborné úrovně. Nakonec si vítězství vybojovalo družstvo růžových.

Po tréninku proběhlo vystoupení Freestyle fotbalu v podání Petra Zapletala.  A  po večeři už jsme vyrazili na táborák. Kluci si zahrály nohejbal, bago a různé další fotbalové hry na umělém povrchu. Poté jsme se sešli u ohniště, opekli špekáčky a zazpívali písničky různých žánrů.

Teď už je před námi poslední noc a zítra poslední trénink.